joi, 19 decembrie 2013

"ALO" ŞI PREŞEDINTELE, AV. GHEORGHE DINU VĂ UREAZĂ: DRUM BUN!









Să nu uitaţi nici o clipă dragii mei prieteni, că toate ţările care, în criză profundă fiind, criză generată şi accentuată de incompetenţa şi reaua credinţă a partidelor parlamentare, au ales un Preşedinte independent, din afara acestor partide, au reuşit să renască.

Ultimul exemplu este Brazilia, care era o ţară distrusă din cauza corupţiei şi care a avut curaj să aleagă un independent care a reuşit să facă astăzi din Brazilia, una dintre ţările din BRIC (Brazilia, Rusia, India şi China), ţări care nu numai că nu au cunoscut criza, dar care sunt în creştere economică şi au ajuns printre ţările dezvoltate.

Deci, soluţia pentru România, este DINU GHEORGHE.




PREŞEDINTELE GHEORGHE DINU, AL NOULUI PARTID “ALIANŢA LEGE ŞI ORDINE” ŞI AL ROMÂNIEI  (ÎNCEPÂND CU ANUL 2014)  A STABILIT DEJA IMNUL CAMPANIEI PREZIDENŢIALE: DRUM BUN!

Drum Bun! Urează Ansamblul Armatei Române 
tuturor românilor, urare căreia mă raliez. 
Şi eu, ca fost ofiţer, ofiţer cu funcţie de General!
 Şi din respect pentru memoria tatălui meu, care a fost militar de carieră îmi voi alege acest cântec ostăşesc, drept Imn,
al campaniei mele Prezidenţiale!


URAREA ADRESATĂ POPORULUI
PENTRU NOUL AN 2014
 ŞI IMNUL CAMPANIEI PREZIDENŢIALE 
A PROF. UNIV. ŞI AVOCAT


GHEORGHE DINU

Drum Bun!

 




Vom reuşi dacă vom fi împreună!

  


Răspunsul viitorului preşedinte al României la interviul cu MCP Press Agency


Sursa: MCP Press Agency, Mihai Georgevici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu