luni, 7 octombrie 2013

Urări de "La mulţi ani", viitorului preşedinte al românilor







Mesaj 
extras de pe pagina: 


 
Mulţumesc tuturor prietenilor pentru frumoasele urări,
care au fost cel mai frumos cadou de ziua mea! 



Cu aleasă prietenie, Gheorghe Dinu

  
Urări de pe aceeaşi pagină:






La mulţi ani,
rodnici şi frumoşi, domnule preşedinte 
al "ALIANŢEI LEGE ŞI ORDINE" acum,
şi viitor preşedinte al României!




cu traducere în limba română:




"Prietenii mei, am să vă spun foarte clar,

Voi stărui, în cazul meu, de care eu sunt sigur

M-am confruntat cu toţi şi am rămas la înălţime

Şi am făcut-o în felul meu
..............................................................................................................................................

Rezultatele arată că am luat lovituri

Şi am făcut-o în felul meu

…în felul meu"






NOTĂ:

Iată cum premierul Victor Ponta 
reuşeşte să spună adevărul…

 

Iată cum premierul Victor Ponta reuşeşte să spună adevărul mult aşteptat, numai în deplasare, pe continentul SUA (în speranţa că în acest fel, românii vor scăpa cât mai rapid de sărăcie) şi bineînţeles, în acest fel a pus-o, va fii uns cu sprijinul americanilor, noul preşedinte al României!

 




mcppress.ro/forum/viewtopic.php?id=8575



Sursa: MCP Press Agency, Mihai Georgevici

Un comentariu:

  1. Iată cum premierul Victor Ponta reuşeşte să spună adevărul…

    Iată cum premierul Victor Ponta reuşeşte să spună adevărul mult aşteptat, numai în deplasare, pe continentul SUA (în speranţa că în acest fel, românii vor scăpa cât mai rapid de sărăcie) şi bineînţeles, în acest fel a pus-o, va fii uns cu sprijinul americanilor, noul preşedinte al României!

    mcppress.ro/forum/viewtopic.php?id=8575

    RăspundețiȘtergere