marți, 25 decembrie 2012

După 23 de ani, nu s-au schimbat nici oamenii, dar nici faptele lor!




După 23 de ani, nu s-au schimbat nici oamenii,
dar nici faptele lor!


ROMÂNIA va mai vedea DREPTATEA?


Dacă la conducerea ţării se află şi azi oameni din structurile partidelor postdecembriste (comuniste) de tip FSN, 

ce pretenţii să mai avem…

 

Vă prezint câteva comentarii din Starea NAŢIUNII:


   *În prag de sărbători starea mea este confuză.
Am senzaţia că am fost buni (folosiţi) până sau câştigat alegerile.
Acum au început să ne arunce la gunoi, aşa .. unul câte unu.
Unii…. nu mai vor să fie prieteni cu mine, pe FB (motivul: nu ne cunoaştem personal).
Eh… îi înţeleg, acum ocupă funcţii publice, au responsabilităţi, trebuie să-şi construiască o imagine, etc.
SINCER …. Unde-i VICTORIA? Eu nu o simt.
Din contră, începe să mă pătrundă un sentiment de
TEAMĂ, sau de GROAZĂ poate.
Da … încep să simt gustul AMĂRĂCIUNII
PĂCAT!
SĂRBĂTORI FERICITE!


   *SPERANŢA MOARE ULTIMA, NU EU AM ZIS-O, CI UNUL MAI INTELIGENT …AŞA CĂ HAIDE-ŢI SĂ TRECEM ANUL ŞI OM MAI VEDEA

   * “Adevărul deranjează, naivii suferă” Dar până când?
       
http://mcppress.ro/forum/viewtopic.php?pid=8684#p8684




Iată câteva fapte care s-au întâmplat în ajunul Crăciunului



(Imaginile prezentate au fost preluate de la 
posturile centrale de televiziune în ziua de 24 decembrie a.c.)



Gigi Becali: "Lumea mă colindă

 că e săracă, vine de bine?




AM TRĂIT 23 DE ANI ABSOLUT DEGEABA?




A venit rândul PP-DD! 

DE CE ROMÂNIA ESTE AICI?" 

(întrebare adresată parlamentarilor)



 


Oricum, aspectele obiective ale realităţii prezentate

 pe acest blog, 

  După 23 de ani, nu s-au schimbat nici oamenii, 

dar nici faptele lor!


sunt confirmate nu numai în ţară, ci şi în străinătate 






Şi totuşi să recunoaştem că azi, 
cetăţenii o duc mai rău decât în 1989


pentru că:


"Sărăcia a cuprins aproape 

întreaga Românie"






Iată unde am ajuns datorită politicii din ultimii 23 de ani!
 

http://mcppress.ro/forum/viewtopic.php?pid=8692#p8692



 DEMNITATE NAŢIONALĂ !

este sloganul ALO.


(Avocat Gheorghe Dinu - Preşedintele ALO)


„ALO” este mărţişorul preferat de români, simbol al înnoirii politicii actuale.






Sursa MCP Press Agency, Mihai Georgevici

2 comentarii:

  1. Din păcate, așa este. Toți, dar absolut toți cei ce au promis, până să fie aleși, nu s-au mai ținut de cuvânt. Să le tragem una peste bot, să le arătăm că nu suntem proști, așa cum cred ei, să le facem viața un calvar, prin proteste, prin manifestări clare, care să-i pună cu adevărat pe gânduri. Eu sunt dispus! Voi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana acum am vazut doar simulacru de demonstaratii .
    Nimeni nu stie ce doreste si pa cine nu doreste .
    S-a vazut la alegerile din 9 decembrie .
    S-a vazut la referendumul din 29 iunie .
    S-a vazut la alegerile locale din iunie .
    Ce a fost am vazut
    Ce va fi vom vedea
    Dar cine poate sa creada in schimbarea situatiei economico-politico-sociala prin intermediul PP-DD?
    Cine este Dan Diaconescu ? Ce a facut pentru acest popor ?
    Circ, teatru, show tv...
    Ce incredere putem avea in asa ceva?
    Doar daca picam toti in cap .....
    Este cazul sa pice si cei 577 parlamentari .
    de ce 577 in loc de 300??
    Pentru ca inca nu ne-am trezit din ' frumosul cosmar'.. Pentru ca nu este timpul mi s/a raspuns mie la doua Edituri ....
    Spero,..Sperarae ...
    Sparanta moare ultima

    RăspundețiȘtergere