vineri, 7 februarie 2014

Urmăriţi zilnic:Noutăţi de la "SOCIRO"! (societatea civilă românească)


 


Dragii mei,


  
dacă doriţi să-mi susţineţi candidatura pentru Preşedinţia României şi să intraţi în echipa mea,

vă rog să-mi scrieţi pe adresa de email hdinu.office@gmail.com pentru a vă putea trimite modelul listei

tipizate pentru strângerea semnăturilor.

Este nevoie de 300.000 de semnături pentru înscrierea unui independent în cursa electorală din acest an.

Am nevoie de susţinerea voastră pentru că numai împreună avem şansa şi puterea de a produce

Marea Schimbare a prezentului şi viitorului nostru.


Vă mulţumesc!













Un comentariu:


  1. Miting PDL de amploare în București împotriva Guvernului USL: „Au promis miere și ne dau fiere” (VIDEO)
    http://www.b1.ro/stiri/politica/miting-pdl-in-bucure-ti-impotriva-guvernului-usl-au-promis-miere-i-ne-dau-fiere-75426.html

    RăspundețiȘtergere