joi, 7 martie 2013

Ce-ţi doresc eu ţie…Vreau o minune-n viaţa ta (a poporului), ţi-am dat un inel (un vot)…şi ce facem?




Cu o zi înainte de "Ziua Femeii", mi-am amintit de mari poeţi, precum Mihai Eminescu, de solişti de muzică usoară, cum este Dan Bittman, etc. care au ştiut să preţuiască valoarea femeii în creaţiile lor artistice.


Vreau o minune-Holograf

http://www.youtube.com/watch?v=fpZCR731_lY


Binenţeles, am ţinut cont şi de faptul că femeile ar putea să aducă un plus important în viaţa noastră, inclusiv în politică. De aceea, actualii conducători trebuie să le acorde un respect deosebit şi să le promoveze la adevărata lor valoare, 
aşa cum îşi propune

Prof. Univ. Avocat

Gheorghe Dinu, 

preşedintele Asociaţiei Lege şi Ordine.


Graţioase doamne şi domnişoare, vă doresc să vă sărbătoriţi cu zâmbete, să păşiţi cu distincţie în noul anotimp, să vă bucuraţi de noi începuturi şi să înfloriţi cu eleganţă. Să vă bucuraţi de acest anotimp al renaşterii 
şi să celebraţi natura, 
aşa cum natura vă celebrează feminitatea.

 

având în vedere faptul că:

 

 După 23 de ani avem aceeaşi unitate de măsură: „USL”, 

“ALO”, incepând cu anul 2013, 

Gheorghe Dinu, preşedinte!

 


Ce-ţi doresc eu ţie…

Vreau o minune-n viaţa ta (a poporului)

 


 Sursa: MCP Press Agency, Marian Taubinger


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu